woensdag 26 november 2014

Draadloos

Yessss!!
Draadloos en plakkerloos! Freedom!

Deze middag vlot bij dr. Forton geraakt, mocht onmiddellijk plaatsnemen op de stoel om m'n draadjes eruit te laten halen.
Eerst de irritante plakker weg gehaald. Grapte ik tegen de dokter dat er meer haar weg is van de plakker dan van het afscheren in het OK, waarop de dokter al lachend repliceerde dat de kapperskunsten in het OK nog héél goed meevallen.


Dan de draadjes...

Verschillende personen hadden me gewaarschuwd dat dit pijnlijk of 'ambetant' zou kunnen zijn... Ofwel heb ik een hoge pijngrens, ofwel is de wonde nog verdoofd, ofwel scheelt er iets met mij (dat laatste is zeker :-P) maar ik heb er praktisch niets van gevoeld..

De dokter was tevreden over de wonde en heeft er voorlopig een nieuw kunstwerk aan gehangen, dit moet er twee dagen aanblijven en erna moet ik mijn wonde toch nog zoveel mogelijk droog proberen te houden.
Kunstwerk ziet er als volgt uit:


Moet me nu zeker de eerste twee dagen kalm houden, erna nog een week wachten met o.a fitnessen en hef- of tilwerk. Volgende week ga ik wel terug (deeltijds) aan de slag maar zal braaf zijn en kalm blijven ;-)!

Na de draadjes mocht ik terug plaatsnemen aan zijn bureau. Mijn schoonmoeder was mee op consultatie en wou toch graag nog eens de elektrode aan de binnenkant zien op de scans.
Heb twee afdrukken mee gekregen waarop de elektrode te zien is, speciaal voor jullie heb ik ze ook ingescand en met pijltjes aangeduid waar de elektrode zit (klikken op de foto om groter te maken):

           

Schone 'bling bling' in mijn oor hé?! Dokter zei dat dit alvast duurder is dan sommige celebrities hun 'blingbling' ;-)

Normaal gezien ging de eerste aansluiting van het apparaat door op 09 december, het ziekenhuis belde begin deze week om het te veranderen naar 19 december maar ik heb vandaag tegen de dokter gezegd dat ik mij hier niet zo goed bij voelde daar de revalidatie in Stappie dan maar kon starten na nieuwjaar.. 
Veel te lang wachten dus! Gelukkig was de dokter het hier mee eens en heeft hij wat geforceerd. 

Dus volgende week vrijdag (05 december) kan ik terug gaan voor de eerste aansluiting van het apparaat... Speciaal voor mijn sinterklaas zei de dokter, da's pas een lieve Sint en dat zonder brief te schrijven :-P! De eerste revalidatie zou dan starten de week erop, hopelijk nu geen afbel telefoontjes meer of ik krijg écht wel 'n domper op mijn humeur!

Genoeg geschreven voor vandaag, het volgende berichtje zal ik houden voor de eerste fitting!
Al 'n beetje vroeg maar toch gemeend: prettig weekend iedereen!

Liefs,
Kari






Geen opmerkingen:

Een reactie posten