dinsdag 18 november 2014

Dag 1 & 2

Eindelijk tussen mijn 'snurkedoze' pauzes de tijd gevonden om even op mijn blog te schrijven.

Zal kort uitleggen hoe alles is verlopen van gisteren tot nu want ben eigenlijk wel nog moe.

Gisterenochtend vroeg opgestaan om mijn mama op te halen en erna in het stadhuis onze trouwdatum vast te leggen, gelukkig waren we daar als eerste want al gauw kwamen er vier koppels achter die ambras hadden over het uur om te trouwen ;-).

Erna vertrokken richting Roeselare, rond kwart voor 10 mij aangemeld aan het onthaal om vervolgens door te schuiven naar een kantoortje waar ze je verdere opname papieren regelen. Tegen 10u kon ik dan naar boven richting mijn kamer.
Daar kwam de verpleegster wat vragen stellen (allergieën, pillen, ...) en toen kwam het plezante werk van mijn ijzerwerk (= piercings) uit te halen ;-) 

De operatie stond om 12u gepland maar om 12u zat ik nog in mijn kamer te koekeloeren, gelukkig tegen 12u30 waren ze daar om te zeggen dat ik mijn prachtig operatiekleedje mocht aandoen en mee kon naar beneden.
Denk dat het toch goed en wel 13u30 moet geweest zijn vooraleer ze zijn begonnen met de operatie.
Operatie zelf is goed verlopen maar ik heb zelf de dokter nog niet gezien, deze zou vandaag nog eens moeten langskomen.
Pas tegen 19u30 ben ik terug op mijn kamer beland waar het verder onmogelijk was om nog mijn ogen open te houden.

Vandaag verloopt nog wat moeizaam, ben nog altijd verschrikkelijk moe en kan me moeilijk lang concentreren... Lag zelf te slapen terwijl er bezoek kwam, sorry!
Normaal mag/kan ik morgen naar huis en mag mijn fantastische 'bandana' eraf.
*vloekt* dat ding plet mijn oor precies helemaal vast tegen mijn hoofd.

Nogmaals dikke merci aan iedereen die smst, belt, langskomt, aan me denkt! De steun betekent heel veel voor mij. Wanneer ik nog wat beter ben probeer ik persoonlijk te reageren aan iedereen.

Dikke zoen aan al die schatten!
Liefs,
Kari


1 opmerking:

  1. Blij dat de operatie goed is verlopen! Slaap maar veel zodat je snel hersteld x

    BeantwoordenVerwijderen